niedziela, 25 września 2016

Tatry 2016 r

Morskie Oko i Mnich.




Morskie Oko.



Morskie Oko.

W drodze nad Morskie Oko.



Włosienica


W drodze nad Morskie Oko

Morskie Oko.



Niebieski szlak do Doliny Pięciu Stawów.


Dolina Pięciu  Stawów.


Morskie Oko.



Wokół Morskiego Oka.


Poranny widok z okna :)


W drodze nad Czarny Staw. W dole Morskie Oko.

Czarny Staw.



Czarny Staw.




W drodze do schroniska Roztoka.


Schronisko Roztoka.




Doliną Roztoki do Pięciu Staw.

Dolina Roztoki do Pięciu Stawów.



Dolina Roztoki do Pięciu Stawów.



Doliną Roztoki do Pięciu Stawów.



Dolina Roztoki do Pięciu Stawów.


Dolina Pięciu Stawów.



Dolina Pięciu Stawów.

Dolina Pięciu Stawów.


Dolina Pięciu Stawów.

20 komentarzy:

  1. Witam.
    Fajne zdjęcia i super wędrówka.
    Ja już z takich wojaży wypadam... niestety.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale
      Dziękuję i także pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Edytko nigdy nie byłam w polskich górach...Ale po Twoich zdjęciach ,muszę koniecznie to zrobić i widok z okna na góry mnie powaliły..Czy możesz mi podać namiary na ten pensjonat ,co Ty byłaś?Bardzo ciekawy i urzekający.Pozdrawiam cieplutko::)))danka-meszek.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocowałam w schronisku PTTK nad Morskim Okiem.
      Nocleg proponuję zarezerwować z wyprzedzeniem bo mają dużo chętnych
      Trzeba cierpliwie siedzieć na telefonie bo cieżko sie dodzwonić :)

      Usuń
  3. Witaj Edytko ! Bardzo ładne zdjęcia, jest na co popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś w bardzo fajnych miejscach :)
    Morskie Oko zaliczyliśmy zeszłego roku. Nocleg w pobliżu Morskiego Oka? Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nawet nie był nicleg w pobliżu Morskiego Oka tylko nad samym Morskim Okiem w schronisku :)

      Usuń
    2. Polecam na kiedyś :)
      Jak już turyści pójdą sobie skąd przyszli to można usiąść na zewnątrz i rozkoszować się pięknem Morskiego Oka na spokojnie ;)

      Usuń
  5. Mnich to moja "góra pierwszego kontaktu".. Od niej zaczęliśmy nasze wspinanie z Maćkiem Berbeką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przypomnienia
    piękna naszych gór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,są piękne a Morskie Oko to jedno z takich moich miejsc na świecie do których zawsze będę tęsknic i wracać:)

      Usuń
  7. Góry i ... mniszka czy lepiej będzie zakonnica? Piękne krajobrazy. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko-Zmieniłam miejsce blogowania,kłopoty - Google zamknęły mi bramkę do pisania,nie wiem co jest grane.napisali obszerną notkę o przepisach i nie mogę dodać nowego postu na stronie..dziwna sprawa.Blog nadal jest otwarty i można pisać jedynie komentarze..Dlatego otworzyłam nowe miejsce::)Pozdrawiam -danka

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje namiary na nowy blog....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaja☺☺☺,udało mi się powrócić na stare śmieci,boże tyle zachodu,by dojść do prawdy,gdzie był błąd::))) Nowego bloga nie kasuje ,najwyżej będą dwa::))

      Usuń
    2. Od przybytku głowa nie boli :)

      Usuń